Warunki Dostawy
Firma Gepetto Paweł Sędek jest firmą z ugruntowaną pozycją na polskim rynku. Nasze wysokie standardy obsługi klienta dają gwarancję, iż zamówione towary są zawsze starannie zapakowane i zabezpieczane przed wysyłką, tak aby zapewnić maksymalną ochronę podczas transportu. Staramy się, aby składane przez Państwa zamówienia były realizowane w możliwie jak najkrótszym czasie. Cena produktów w sklepie internetowym Gepetto nie zawierają kosztów dostawy.
Sposoby dostawy towaru:
Odbiór osobisty w Punkcie Sprzedaży Gepetto
Zakupiony towar mogą Państwo odebrać osobiście w Józefowie, ul. Ogrodowa 17, 05-420. Czas dostawy towaru wynosi do 21 dni (w większości przypadków jest o wiele krótszy), liczone od momentu potwierdzenia przyjęcia zamówienia. W szczególnych przypadkach czas realizacji może ulec zmianie o czym Klient zostanie uprzednio poinformowany telefonicznie lub poprzez wiadomość e-mail.
W przypadku gdy zamówiony towar sprowadzany jest pod indywidualne zamówienie termin dostawy jest ustalany indywidualnie z klientem.
Kurier
Zamówiony w naszym sklepie towar, jesteśmy w stanie dostarczyć do Państwa za pomocą firm kurierskich. Czas realizacji oraz koszt dostawy zależny jest od gabarytów, wagi zamówionego towaru oraz Państwa miejsca zamieszkania. Koszt transportu jest zawsze indywidualnie wyceniany poprzez sklep internetowy i jego wartość jest prezentowana w karcie/stronie koszyka.
Paczki do 50 kg: Towar który mieści się w paczce o wymiarach max 40x800x2150cm i wadze do 50 kg wysyłamy z reguły za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Czas realizacji wynosi zazwyczaj 1-2 dni robocze od momentu wysyłania towaru.
Powyżej 50 kg : W przypadku gdy towar nie mieści się do zwykłej paczki, zamówienie wysyłane jest kurierem dedykowanym. Czas realizacji wynosi zazwyczaj 2-3 dni robocze od momentu wysyłania towaru.
W szczególnych przypadkach czas realizacji może ulec zmianie o czym Klient zostanie uprzednio poinformowany telefonicznie lub poprzez wiadomość e-mail.
Firmy kurierskie dostarczają zamówiony towar jedynie pod wskazany adres i nie mają obowiązku wniesienia przesyłki do mieszkania, szczególnie w przypadku dużych i ciężkich towarów.
Wszelkie zmiany warunków dostawy dokonane przez Klienta po wysyłce towaru z Gepetto, w tym zmiany miejsca lub terminu dostawy, mogą wiązać się z dodatkowymi kosztami, które ponosi Klient.
W przypadku braku możliwości dostarczenia towaru do Klienta z przyczyn leżących po stronie Klienta wszelkie koszty związane z ponowną wysyłką lub przechowaniem artykułu ponosi Klient. Koszt zwrotu przesyłki z tytułu nieskutecznego doręczenia ponosi Klient.
Przy odbiorze przesyłki odbiorca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. Przed otwarciem przesyłki należy pokwitować jej odbiór a następnie sprawdzić:
– ilości dostarczonych produktów
– brak uszkodzeń przesyłki dostarczonych produktów
– dowód zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT)
W przypadku niezgodności przesyłki z zamówieniem należy niezwłocznie spisać protokół w obecności przewoźnika. Protokół powinien zawierać datę, godzinę doręczenia oraz dokładny opis uszkodzeń lub braków w przesyłce. Protokół musi być podpisany przez kuriera i odbiorcę. W przypadku zauważenia braków lub uszkodzeń w produkcie należy jak najszybciej zadzwonić pod numer podany na liście przewozowym i zażądać przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu.
Formy Płatności:
Przelew tradycyjny:
Nr konta: 22 1020 1127 0000 1602 0253 0723
Tytuł: W tytule proszę podać numer zamówienia z e-sklepu
Dane firmy:
Gepetto Paweł Sędek
ul. Ogrodowa 17
05-420 Józefów
PayU:
Zmówienie mogą Państwo opłacić poprzez system płatności PayU. Jest to zalecany przez nas sposób płatności, który umożliwi najszybszą realizację zamówienia. PayU umożliwia płatność z wykorzystaniem bankowości internetowej lub karty kredytowej/debetowej.
Za pobraniem:
Za swoje zamówienie mogą Państwo również uiścić opłatę przy odbiorze Z opcji za pobraniem wyłączone są dostawy kurierem towarów których długość wynosi ponad 2,4 m.